U fabricatore americanu di bicicletta aumenta a linea di assemblaggio |2021-07-06

L'industria di a bicicletta hè diventata unu di i pochi beneficiari di a pandemia di coronavirus postu chì e persone cercanu modi per stà attivu, intrattene i zitelli è viaghjà à u travagliu.Hè stimatu chì a vendita di bicicletta in tuttu u paese hè cresciutu di 50% l'annu passatu.Questa hè una bona nutizia per i pruduttori domestici di bicicletta, cum'è Detroit Bicycles è l'American Bicycle Company (BCA).
Una volta, i Stati Uniti era u primu fabricatore di biciclette in u mondu.E fabbriche gestite da cumpagnie cum'è Huffy, Murray è Schwinn pruducenu biciclette in grande quantità ogni annu.Ancu s'è sti marchi esistenu sempre, a produzzione hè stata trasladata oltremare parechji anni fà.
Per esempiu, Schwinn hà fattu l'ultima bicicletta in Chicago in u 1982, è Huffy hà chjusu a so fabbrica emblematica in Celina, Ohio in u 1998. Duranti stu periodu, assai altri pruduttori americani di biciclette cunnisciuti, cum'è Roadmaster è Ross, seguitanu vicinu.À quellu tempu, u prezzu di vendita di e biciclette hè cascatu da u 25% cum'è i pruduttori asiatichi anu spintu i prezzi è erosionu i marghjini di prufittu.
Sicondu Harry Moser, presidente di l'Iniziativa di Reshoring è autore di a colonna "Moser on Manufacturing" di l'ASSEMBLEA, i fabricatori americani pruducianu più di 5 milioni di biciclette in 1990. Tuttavia, cum'è più attività offshore, a produzzione domestica hè cascata à un minimu di veiculi 200.000. .2015. A maiò parte di sti biciclette sò fabbricati da cumpagnie di picculi volumi, niche chì caternu à i dilettanti di bicicletta hard-core.
A fabricazione di bicicletta hè spessu una industria ciclica chì hà sperimentatu boom è depressioni drammatici.In fatti, a causa di diversi fattori, a spirale discendente di a produzzione domestica hè stata invertita in l'ultimi anni.
Ch'ella sia mobile o stazionaria, e biciclette anu parechji benefici per a salute.A causa di a pandemia di coronavirus, assai persone ripensanu induve esercitanu è cumu passanu u so tempu liberu.
"[L'annu passatu] i cunsumatori [anu] cercanu attività all'apertu è adatte à i zitelli per resiste megliu à i sfidi assuciati à l'ordine di casa, è u ciclismu hè assai adattatu," Dirk Sorensen (Dirk Sorenson), analista di l'industria sportiva di NPD Group, hà dettu Inc. cumpagnia di ricerca chì traccia i tendenzi di u mercatu."In ultimamente, ci sò più persone [in bicicletta] oghje chè in l'ultimi anni.
"A vendita in u primu trimestre di u 2021 hè in crescita di 83% da u listessu periodu un annu fà", hà dettu Sorensen."L'interessu di i cunsumatori à cumprà e biciclette hè sempre altu".Questa tendenza hè prevista per cuntinuà per un annu o dui.
In l'ambienti urbani, e biciclette sò populari per i trasporti brevi perchè ponu risparmià assai tempu cumparatu cù altri modi di trasportu.Inoltre, e biciclette risolvenu prublemi sempre più impurtanti cum'è i parcheghji limitati, a contaminazione di l'aria è a congestione di u trafficu.Inoltre, u sistema di spartera di a bicicletta permette à e persone di allughjà una bicicletta è facilmente aduprà duie roti per navigà intornu à a cità.
L'interessu crescente in i veiculi elettrici hà ancu prumuvutu u boom di a bicicletta.In fatti, parechji pruduttori di biciclette equipaghjanu i so prudutti cù batterie compacti è ligeri, mutori è sistemi di propulsione per supplementà a bona putenza di pedale antica.
"A vendita di biciclette elettriche anu aumentatu significativamente", hà dettu Sorenson."Cumu a pandemia hà purtatu più cavalieri à l'avvenimentu, a vendita di biciclette elettriche hà acceleratu.Trà i magazzini di biciclette, e biciclette elettriche sò oghji a terza categuria di bicicletta più grande, secondu solu a vendita di biciclette di muntagna è di strada.
"Le biciclette elettriche sò sempre state populari", aghjusta Chase Spaulding, un professore specializatu in u disignu è a fabricazione di bicicletta in l'Università Statale di u Sud-Est di Minnesota.Recentemente hà graduatu da u so prugramma di dui anni in u cullegiu comunitariu.Spaulding hà stabilitu u prugramma per risponde à i bisogni di i pruduttori lucali di bicicletta, cum'è Hed Cycling Products, Quality Bicycle Products è Trek Bicycle Corp.
Spalding hà dettu: "L'industria di l'auto hà avanzatu i veiculi elettrici cusì rapidamente, è hà aiutatu l'industria di a bicicletta à fà grandi passi senza avè da sopportà u costu tutale di sviluppà batterie è altri cumpunenti"."[Questi cumpunenti ponu esse facilmente integrati in] À a fine In u pruduttu, a maiò parte [e persone] si sentenu sicuri è ùn saranu micca veduti cum'è una forma strana di ciclomotori o motociclette.
Sicondu Spaulding, e biciclette di grava sò un altru spaziu caldu in l'industria.Sò assai attrattivi per i ciclisti chì piacenu à cuntinuà à a fine di a strada.Sò trà e biciclette di muntagna è e biciclette di strada, ma furnisce una sperienza di equitazione unica.
Una volta, a maiò parte di e biciclette sò stati vinduti attraversu i venditori di bicicletta di a cumunità è i grandi venditori (cum'è Sears, Roebuck & Co., o Montgomery Ward & Co.).Ancu s'ellu ci sò sempre negozi di bicicletta lucali, a maiò parte di elli sò avà specializati in prudutti d'alta gamma per i ciclisti serii.
Oghje, a maiò parte di e biciclette di u mercatu di massa sò venduti da i grandi venditori (cum'è Dick's Sporting Goods, Target è Walmart) o attraversu siti di e-commerce (cum'è Amazon).Nta l'ultimi anni, cum'è più è più persone cumprà prudutti in linea, a vendita diretta à u cunsumadore hà ancu cambiatu l'industria di a bicicletta.
A Cina continentale è Taiwan dominanu u mercatu globale di bicicletta, è cumpagnie cum'è Giant, Merida è Tianjin Fujitec cuntanu a maiò parte di l'affari.A maiò parte di e parti sò ancu prudutte oltremare da cumpagnie cum'è Shimano, chì cuntrolla dui terzi di u mercatu di l'ingranaggi è i freni.
In Auropa, u Portugallu sittintriunali hè u centru di l'industria di a bicicletta.Ci sò più di 50 cumpagnie in a zona chì producenu biciclette, pezzi è accessori.RTE, u più grande fabricatore di biciclette in Europa, gestisce una fabbrica in Selzedo, Portugallu, chì pò assemblà finu à 5 000 biciclette per ghjornu.
Oghje, a Reshoring Initiative dichjara di avè più di 200 pruduttori americani di biciclette è marche, da Alchemy Bicycle Co. à Victoria Cycles.Ancu s'è parechji sò picculi imprese o distributori, ci sò parechji attori maiò, cumprese BCA (una subsidiaria di Kent International Corporation) è Trek.Tuttavia, assai cumpagnie, cum'è Ross Bikes è SRAM LLC, cuncepiscenu prudutti in casa è fabricanu à l'oltremare.
Per esempiu, i prudutti Ross sò cuncepiti in Las Vegas, ma sò pruduciuti in Cina è Taiwan.Trà u 1946 è u 1989, l'affari di famiglia hà apertu fabbriche in Brooklyn, New York è Allentown, Pennsylvania, è biciclette prudutte in massa prima di cessà l'operazioni.
"Ci piacerebbe fà di novu biciclette in i Stati Uniti, ma u 90% di i cumpunenti, cum'è a trasmissione (u mecanismu meccanicu rispunsevuli di trasfurmà a catena trà i pignoni per cambià ingranaggi) sò prudutte oltremare", disse Sean Rose, un membru di quarta generazione.A famiglia hà resuscitatu pocu tempu a marca chì hà pionnieru in bicicletta di muntagna in l'anni 1980."Tuttavia, pudemu finisce per fà una pruduzzione di picculi lotti persunalizati quì."
Ancu s'è certi materiali anu cambiatu, u prucessu di basa di l'assemblea di e biciclette hè stata quasi invariata per decennii.U quadru di pittura hè stallatu nantu à l'attrezzatura, è dopu sò installati diversi cumpunenti cum'è freni, parafanghi, ingranaggi, manubri, pedali, sedili è roti.I manichi sò generalmente eliminati prima di u trasportu per chì a bicicletta pò esse imballata in un cartone strettu.
U quadru hè generalmente cumpostu da diverse parti di metalli tubulari curvati, saldati è dipinti.L'aluminiu è l'azzaru sò i materiali più cumunimenti utilizati, ma i materiali cumposti di fibra di carbonu è i frames di titaniu sò ancu usati in biciclette high-end per via di u so pesu ligeru.
À l'osservatori ordinali, a maiò parte di e biciclette parenu è facenu u listessu cum'è sò stati per decennii.Tuttavia, ci sò più opzioni chè mai.
"In generale, u mercatu hè più cumpetitivu in u disignu di frames è cumpunenti", disse Spalding di l'Università Statale di Southeastern Minnesota."E biciclette di muntagna sò state diversificate, da alte, strette è flessibili, à longu, bassu è slack.Avà ci sò parechje scelte trà i dui.E biciclette di strada anu menu diversità, ma in termini di cumpunenti, geometria, pesu è prestazione.A diferenza hè assai più grande.
"A trasmissione hè u cumpunente più cumplessu in quasi tutte e biciclette oghje", spiega Spalding."Vedete ancu alcuni hub di ingranaggi interni chì imballanu da 2 à 14 ingranaggi in u hub posteriore, ma per via di l'aumentu di u costu è di a cumplessità, a rata di penetrazione hè assai più bassa è ùn ci hè micca un bonus di rendiment currispondente.
"U quadru di specchiu stessu hè un altru tipu, cum'è l'industria di i scarpi, fate prudutti d'una taglia per scuntrà diverse forme", indica Spaulding."Tuttavia, in più di e sfide di dimensioni statiche affrontate da i scarpi, u quadru ùn deve micca solu adattà à l'utilizatori, ma deve ancu mantene a prestazione, u cunfortu è a forza in tutta a gamma di dimensioni.
"Per quessa, ancu s'ellu hè di solitu solu una cumminazione di parechje forme di metalli o di fibra di carbone, a cumplessità di e variàbili geometriche in ghjocu pò fà u sviluppu di un quadru, soprattuttu da zero, più sfida di un solu cumpunente cù una densità di cumpunenti più altu è cumplessità.Sessu ", hà dettu Spalding."L'angolo è a pusizione di i cumpunenti ponu avè un impattu maravigghiusu nantu à u rendiment".
"A fattura tipica di materiali per una bicicletta include circa 40 elementi basi da circa 30 fornitori differenti", hà aghjustatu Zak Pashak, presidente di a Detroit Bicycle Company.A so cumpagnia di 10 anni si trova in un edifiziu di brique senza marca in u West Side di Detroit, chì era prima una cumpagnia di logò.
Questa fabbrica di 50 000 piedi quadrati hè unica perchè hà fattu a manu tutta a bicicletta da u principiu à a fine, cumprese u quadru è e roti.Attualmente, e duie linee di assemblea pruducianu una media di circa 50 biciclette per ghjornu, ma a fabbrica pò pruduce finu à 300 biciclette per ghjornu.A carenza glubale di pezzi chì hà paralizatu tutta l'industria di a bicicletta impedisce à a cumpagnia di aumentà a produzzione.
In più di pruduce e so marche, cumpresu u famosu mudellu di trasportu Sparrow, Detroit Bicycle Company hè ancu un fabricatore di cuntrattu.Hà assemblatu biciclette per Dick's Sporting Goods è flotte persunalizate per marche cum'è Faygo, New Belgium Brewing è Toll Brothers.Cum'è Schwinn hà celebratu recentemente u so 125 anniversariu, Detroit Bikes hà pruduttu una serie speciale di 500 mudelli Collegiate.
Sicondu Pashak, a maiò parte di i frames di bicicletta sò fabbricati oltremare.In ogni casu, a so cumpagnia di 10 anni hè unica in l'industria perchè usa l'acciaio chrome per assemble frames made in i Stati Uniti.A maiò parte di i pruduttori domestici di bicicletta utilizanu i so frames impurtati.Altri parti, cum'è pneumatici è roti, sò ancu impurtati.
"Avemu capacità in-house di fabricazione di l'acciaio chì ci permettenu di pruduce ogni tipu di bicicletta", hà spiegatu Pashak."U prucessu principia cù u tagliu è a curvatura in tubi d'acciaio grezzi di diverse forme è dimensioni.Queste parti tubulari sò poi posti in un jig è saldate manualmente inseme per fà un quadru di bicicletta.
"Prima chì l'assemblea sana sia dipinta, i supporti utilizati per riparà i freni è i cavi di l'ingranaggi seranu ancu saldati à u quadru", disse Pashak."L'industria di a bicicletta si move in una direzzione più automatizata, ma attualmente facemu e cose in modu anticu perchè ùn avemu micca abbastanza numeri per ghjustificà l'investimentu in macchinari automatizati".
Ancu a più grande fabbrica di bicicletta in i Stati Uniti raramente usa l'automatizazione, ma sta situazione hè per cambià.A pianta di BCA in Manning, South Carolina hà una storia di sette anni è copre una superficie di 204 000 piedi quadrati.Produce biciclette di massa per Amazon, Home Depot, Target, Wal-Mart è altri clienti.Hà duie linee di assemblea mobile - una per e biciclette à una sola velocità è una per e biciclette multi-velocità - chì ponu pruduce finu à 1.500 veiculi per ghjornu, in più di un attellu di rivestimentu in polvere di punta.
BCA opera ancu una pianta d'assemblea di 146 000 piedi quadrati à pochi chilometri di distanza.Si focalizeghja nantu à e biciclette persunalizate è i prudutti di picculi lotti pruduciuti nantu à e linee di assemblea manuale.Tuttavia, a maiò parte di i prudutti di BCA sò pruduciuti in l'Asia Sudueste.
"Ancu se avemu fattu assai in South Carolina, solu conta circa 15% di i nostri rivenuti", disse Arnold Kamler, CEO di Kent International."Avemu sempre bisognu di impurtà quasi tutte e parti chì assemblemu.In ogni casu, producemu frames, forks, manubri è rimi in i Stati Uniti.
"Tuttavia, per pudè travaglià, a nostra nova facilità deve esse altamente automatizata", spiega Kamler."Attualmente avemu cumprà l'equipaggiu chì avemu bisognu.Avemu pensatu à mette in opera a facilità in dui anni.
"U nostru scopu hè di accurtà u tempu di consegna", indica Kamler, chì hà travagliatu in l'affari di famiglia per 50 anni."Vulemu esse capace di fà un impegnu à un mudellu specificu 30 ghjorni in anticipu.Avà, per via di a catena di fornitura offshore, avemu da piglià una decisione è ordine parti sei mesi in anticipu ".
"Per ottene u successu à longu andà, avemu bisognu di aghjunghje più automatizazione", disse Kamler."A nostra fabbrica hà digià una certa automatizazione di fabricazione di roti.Per esempiu, avemu una macchina chì inserisce raggi in u hub di rota è una altra macchina chì straightens a rota.
"Tuttavia, da l'altra parte di a fabbrica, a linea di assemblea hè ancu troppu manuale, micca assai sfarente da a manera chì era 40 anni fà", disse Kamler."Attualmente avemu travagliatu cù parechje università per risolve stu prublema.Speremu di utilizà robots per certe applicazioni in i prossimi dui anni.
U direttore esecutivu di Fanuc America Corp Global Account, James Cooper, hà aghjustatu: "Vemu chì i pruduttori di biciclette sò sempre più interessati à i robot, in particulare l'imprese chì producenu biciclette stazionarie è biciclette elettriche, chì tendenu à esse più pesanti".Industria, biciclette U ritornu di l'attività cummerciale stimulerà l'aumentu di a dumanda di l'automatizazione in u futuru."
Un seculu fà, u West Side di Chicago era u centru di a fabricazione di bicicletta.Da u principiu di l'anni 1880 à l'iniziu di l'anni 1980, a cumpagnia di Windy City hà pruduttu in massa e biciclette in diversi culori, forme è dimensioni.In fattu, per a maiò parte di u XXu seculu, più di dui terzi di tutte e biciclette vendute in i Stati Uniti sò stati assemblati in Chicago.
Una di e prime cumpagnie di l'industria, Loring & Keene (anzianu fabricatore di fontaneria), cuminciò à pruduce un novu tipu di dispusitivu chjamatu "bicicletta" in u 1869. In l'anni 1890, una seccione di Lake Street era cunnisciuta in u locu cum'è "plotone di bicicletta". " perchè era casa di più di 40 fabricatori.In u 1897, 88 cumpagnie di Chicago pruducianu 250 000 biciclette annu.
Parechje fabbriche sò picculi fabbriche, ma uni pochi sò diventati grandi cumpagnie, creendu tecnulugii di produzzione di massa chì sò stati eventualmente aduttati da l'industria di l'automobile.Gormully & Jeffery Manufacturing Co. era unu di i più grandi pruduttori di bicicletta in i Stati Uniti da 1878 à 1900. Hè operatu da R. Philip Gormully è Thomas Jeffery.
Inizialmente, Gormully & Jeffery pruducianu centesimi di roti d'altu, ma eventualmente sviluppanu una serie di bicicletta "sicura" di successu sottu a marca Rambler.A cumpagnia hè stata acquistata da l'American Bicycle Company in u 1900.
Dui anni dopu, Thomas Jeffery hà iniziatu a fabricazione di vitture Rambler in una fabbrica à 50 chilometri à nordu di Chicago in Kenosha, Wisconsin, è diventò un primu pioniere in l'industria automobilistica americana.Per mezu di una seria di fusioni è acquisti, a cumpagnia di Jeffrey hà eventualmente evolutu in vitture americane è Chrysler.
Un altru fabricatore innovativu hè Western Wheel Works, chì una volta dirigeva a fabbrica di biciclette più grande di u mondu in u nordu di Chicago.In l'anni 1890, a cumpagnia hà pioneratu tecnulugii di pruduzzione di massa cum'è a stampatura di lamiera è a saldatura di resistenza.Western Wheel Works hè a prima cumpagnia di bicicletta americana à utilizà pezzi di metallu stampatu per assemble i so prudutti, cumprese a marca Crescent più venduta.
Per decennii, u rè di l'industria di a bicicletta hè stata Arnold, Schwinn & Co. A cumpagnia hè stata fundata in u 1895 da un ghjovanu fabricatore di bicicletta tedescu chjamatu Ignaz Schwinn, chì hà immigratu in i Stati Uniti è si stalla in Chicago à u principiu di l'anni 1890.
Schwinn hà perfezionatu l'arti di a brasatura è a saldatura di l'acciaio tubulare per creà un quadru forte è ligeru.U focusu nantu à a qualità, u disignu attraente, capacità di cummercializazione senza paragoni è una catena di furnimentu integrata verticalmente aiutanu a cumpagnia à duminà l'industria di a bicicletta.In u 1950, unu di ogni quattru biciclette venduti in i Stati Uniti era Schwinn.A cumpagnia hà pruduttu 1 milione di biciclette in 1968. In ogni casu, l'ultimu Schwinn fattu in Chicago hè statu fattu in 1982.


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021