China cornici per occhiali di alta qualità

Dapoi u 1859, ci eranu i magazzini chinesi di A. Genella in l'edifiziu in u 1108 Washington Street, chì supirava assai a China.
A so buttrega hà cornici di foto, carta da parati, cortini, fogli, ghjoculi, libri, vetru è candela.U Daily Citizen Evening News hà dettu: "Mr.A. Genella alzò eri una bella bandiera Confederate davanti à a so tenda cinese.Hà 10 stelle nantu à questu, chì hè destinatu à rapprisintà i 10 stati chì sò oghji parte di a Confederazione Meridionale ".
I magazzini chinesi anu sopravvissutu à a Guerra Civile, questu hè u fattu chì Genella hà utilizatu in publicità.Antonio Genella hè mortu in u 1871, è William Crutcher è Co. compru l'inventariu di a tenda.
In u 1873, u fratellu d'Antonio, Ghjiseppu, hà riapertu una buttrega chinesa in a "vecchia stalla".In u 1878, a Sra. EA Riddle hà gestitu a so buttrega di biancheria di lettu è di biancheria in u bastimentu.Era una tenda di mobili in l'anni 1880.In u 1889, a Sra RC Auter è a Sra Co. vindianu fazzoletti, gilet, cappelli per i zitelli, collari, manichi è guanti.
In u 1893, u Bonelli Brothers Furniture Store hà chjamatu l'edificiu casa, è l'anu affittu à Dornbusch è Hopper, General Merchandise in u 1895. Parechje cumpagnie, cumprese mobili, modisteria, cuncetti, ecc. strada à u bastimentu versu u 1903.
Una tenda di racket hè definita cum'è una buttrega chì vende una varietà di merchenzie boni.Da u 1914 à u 1925, l'edifiziu di dui piani divisu u sicondu pianu in dui, è un pianu hè aghjuntu per fà un edifiziu di trè piani.A racket shop hè stata in l'edifiziu per decennii è diventò eventualmente a ferreteria di Wilson, chì hà chjusu in l'anni 2000.


Tempu di Postu: Dec-09-2021