Montature per occhiali di moda in Europa

Inserite u vostru email è mantene l'aghjurnamentu cù newsletters, inviti à l'avvenimenti è promozioni via email di Vogue Business.Pudete unsubscribe in ogni mumentu.Per piacè riferite à a nostra pulitica di privacy per più infurmazione.
L'industria di l'occhiali ùn hà micca seguitu u ritmu di l'altri industrii di a moda, ma cum'è una onda di marchi indipendenti impacta u mercatu cù idee innovatori, tecnulugia novi è un impegnu à l'inclusività, i cambiamenti sò accaduti.
L'attività di M&A hà ancu ripigliatu, chì hè un signu di un periodu più turbulente.Kering Eyewear hà annunziatu ieri chì pensa à acquistà Lindberg, una marca danese di occhiali di lussu cunnisciuta per e so lenti ottiche di titaniu d'alta tecnulugia è e caratteristiche persunalizate, chì indicanu a so intenzione di sviluppà in questu campu.Dopu ritardi è cumplicazioni legali, u fabricatore franco-italianu di lunetteria EssilorLuxottica hà finitu l'acquisizione di u retailer olandese di occhiali Grandvision per 7,3 miliardi d'euros u 1 di lugliu. un IPO-da esse determinatu.
L'industria lunetteria hè stata longa duminata da uni pochi di nomi, cum'è EssilorLuxottica è Safilo in Italia.L'imprese di moda cum'è Bulgari, Prada, Chanel è Versace si basanu in questi principali attori per pruduce cullezzione di occhiali chì sò generalmente licenziati.Kering Eyewear hè stata lanciata in u 2014 è internamente cuncepisce, sviluppa, cummercializa è distribuisce occhiali per a marca Kering, Cartier è Alaïa di Richemont, è a marca sportiva Puma.A fabricazione hè sempre principarmenti esternalizzata à i fornituri lucali: Fulcrum hà stabilitu un affari di rivenuti grossista di 600 milioni d'euros.Tuttavia, novi esperti di l'occhiali in u disignu, a fabricazione è a distribuzione creanu una nova vitalità per u mercatu.D'altronde, malgradu a pusizioni duminante d'EssilorLuxottica, certi cumpagnie di moda cercanu d'amparà da u successu di i marchi di lunette indipendenti.Un nome chì vale a pena vede: Gentle Monster di Corea di u Sud, una marca cù una tenda fisica tematica chì pare una galleria d'arte, cullaburazioni d'altu prufilu è disinni cool.LVMH hà acquistatu una participazione di 7% in 2017 à un prezzu di 60 milioni di $.L'altri tendenu à esse innovatori è inclusivi.
Sicondu Euromonitor International, l'industria ottica rimbalzarà forte in u 2021, è l'industria hè prevista per cresce da 7% per ghjunghje à 129 miliardi $.Siccomu i vetri sò principarmenti acquistati in i magazzini, a ripresa economica serà guidata da a rilassazione di e restrizioni fisiche di vendita imposte da a pandemia è a dumanda accumulata.L'analisti anu dettu chì a riapertura di l'industria di u cumerciu prumove una ricuperazione à duie cifre in certi mercati, cumprese Hong Kong è Giappone.
Stòricamente, l'industria di a moda ùn hà mai avutu a cumpetenza per fabricà i prudutti di l'occhiali, per quessa, hà vultatu à cumpagnie cum'è EssilorLuxottica per a fabricazione è a distribuzione di prudutti.In u 1988, Luxottica hà firmatu u primu accordu di licenza cù Giorgio Armani, "una nova categuria chjamata 'lunettes' hè nata", cum'è Federico Buffa, Direttore R&D, Stile di Produttu è Licenze di Luxottica Group, hà dettu.
L'acquistu di GrandVision da EssilorLuxottica hà criatu un attore assai grande.L'analista di Bernstein, Luca Solca, hà dettu in un rapportu: "L'emergenza di u novu giant di lunette hà finalmente inauguratu a scena"."Avà pudemu inizià u travagliu di integrazione dopu a fusione in seriu.Ci hè parechje cose da fà, cumprese ... integrazione di logistica è vendita.Prucessu è infrastruttura, facilità integrate di taglio è rivestimentu di lenti, adattazione è raziunalisazione di a dimensione di a rete di vendita, è accelerazione digitale.
Tuttavia, e marche più chjuche ponu influenzà u sviluppu futuru di vetri di lussu.I marchi americani Coco è Breezy anu scorte in Nordstrom è circa 400 butteghe ottiche, mettendu l'inclusività in prima linea di ogni cullezzione."I nostri prudutti sò senza sessu", disse e surelle gemelle idèntiche afro-americane è portoricane Corianna è Brianna Dotson."Quandu avemu entratu prima in u mercatu, a ghjente hà sempre dettu:" Induve hè a vostra cullezzione di vestiti maschili ?Induve hè a vostra cullizzioni di donna?Creemu occhiali per e persone chì sò sempre ignorati da [i fabbricanti tradiziunali] ".
Questu significa creà vetri adattati per diversi ponti di nasu, zigomi è forme di faccia."Per noi, a manera di fà i bicchieri hè in realtà di fà una ricerca di u mercatu è di fà u nostru megliu per creà [frames] adattati per tutti", disse e sorelle Dotson.Hanu ricurdatu l'impattu di participà à l'Expo Vision cum'è l'unica marca di occhiali chì appartene à i neri."Per noi, hè assai impurtante di mostrà u lussu micca solu in Europa.Ci hè parechje manere di guardà i beni di lussu ", dissenu.
A marca coreana Gentle Monster, lanciata da u fundatore è CEO Hankook Kim in u 2011, hà cuminciatu à pruduce frames esclusivamente per i cunsumatori asiatichi, ma dopu avè attiratu un publicu globale, a marca hà avà creatu una seria di vetri inclusivi."In principiu, ùn avemu micca veramente pensatu à andà in u mondu", hà dettu David Kim, direttore di l'esperienza di u cliente in Gentle Monster."À quellu tempu, in u mercatu asiaticu, i frames oversize eranu una tendenza.Cume avemu crisciutu, avemu trovu chì sti frames ùn anu micca interessatu solu in a regione asiatica ".
U disignu inclusivu, cum'è tutti i grandi vetri, hè à tempu eleganti è praticu."Avemu bisognu di pudè integrà tendenzi, moda è funziunalità", disse Kim."U risultatu hè chì avemu una scelta più larga è più flessibilità in u nostru disignu.Averemu un disignu di quadru, ma averemu diverse dimensioni per adattà.U fondu hè di avè u più pussibule senza sacrificà u disignu.L'inclusività".Kim hà dettu chì e piccule imprese cum'è Gentle Monster ponu fà un bonu travagliu di sperimentazione di u mercatu, uttene feedback direttu da i cunsumatori, è integrà questi feedback in a prossima iterazione di u produttu.A cuntrariu di i pruduttori tipici di occhiali, Gentle Monster ùn hè micca guidatu da statistiche o dati di l'occhiali.Fighjendu u feedback di i clienti è l'innuvazione tecnologica, hè diventatu un innovatore chjave.
Mykita hè una marca di Berlinu chì vende i prudutti à i rivenditori in 80 paesi, è a R&D hè in u core di a so attività.Moritz Krueger, CEO è direttore creativo di Mykita, hà dettu chì l'industria di l'occhi ùn hè ancu sviluppata.Krueger crede chì e so diverse caratteristiche di u cunsumadore è faciale deve esse chjaramente capitu."Avemu custruitu a nostra serie basatu annantu à un'analisi cumpleta di vari tipi di facciali è e diverse esigenze di prescrizione", disse Kruger."[Avemu] un portfolio di prudutti assai cumpletu, chì permette à i nostri clienti finali di fà veramente a scelta ghjusta à una scala glubale ... truvà stu cumpagnu persunale veramente adattatu.
U prucessu di sviluppu hè in u core di Mykita, un espertu di occhiali, chì hà creatu più di 800 unità di inventariu.Tutti i so frames sò fatti a manu in Mykita Haus in Berlinu, Germania.
Queste marche più chjuche ponu avè un impattu sproporzionatu nantu à u mercatu, è ci sò parechje boni ragiuni."Com'è in ogni categuria, una nova persona eventualmente riesce perchè hà u pruduttu ghjustu, a cumunicazione ghjusta, a qualità ghjusta, u stilu ghjustu, è anu stabilitu una cunnessione cù u cunsumadore", hà dettu l'esecutivu di lussu Francesca Di Pasquantonio. , Deutsche Bank Equity Research.
L'imprese di moda di lussu volenu vene. Gentle Monster collabora cù marche cum'è Fendi è Alexander Wang.In più di a casa di moda, anu ancu collaboratu cù Tilda Swinton, Jennie di Blackpink, World of Warcraft è Ambush.Mykita collabora cù Margiela, Moncler è Helmut Lang.Krueger hà dettu: "Ùn solu furnitemu prudutti finiti fatti in manu, ma a nostra R & S, a cumpetenza di cuncepimentu è a rete di distribuzione sò integrate in ogni prughjettu".
A cunniscenza prufessiunale hè sempre cruciale.Anita Balchandani, capu di McKinsey Europe, Middle East and Africa Apparel, Fashion and Luxury Group, hà dettu: "Per una marca di lussu, serà assai sfida à avè veramente tutta a pruposta prufessiunale intornu à l'adattamentu è a prova".Hè per quessa chì credemu chì l'esperti di l'occhiali continuanu à ghjucà un rolu.Induve i beni di lussu ponu ghjucà un rolu hè in l'estetica di u disignu è a cooperazione cù questi esperti.
A tecnulugia hè un altru strumentu per prumove i cambiamenti in l'industria di l'occhiali.In u 2019, Gentle Monster hà assuciatu cù u giant tecnologicu cinese Huawei per liberà i so primi occhiali intelligenti, chì permette à i cunsumatori di fà è riceve chjamate attraversu i vetri."Questu hè un investimentu, ma avemu prufittuatu assai da ellu", disse Jin.
Gentle Monster hè cunnisciutu per e so cullezzione di occhiali innovativi, grandi display di vendita è cullaburazioni di altu prufilu.
L'enfasi di l'innuvazione hè diventata una parte integrante di l'identità di Gentle Monster.Kim hà dettu chì i cunsumatori sò attratti da l'unicità di a marca.A tecnulugia hè integrata in a tenda Gentle Monster è in tuttu u missaghju di marketing."Attira i cunsumatori.E persone chì ùn anu mancu pensatu à cumprà vetri sò attratti da a tenda da i nostri robots è display ", disse Jin.U flagship store Gentle Monster cambia l'esperienza di vendita di l'occhiali attraversu serie limitate, robots è display innovativi.
Mykita hà pruvatu a stampa 3D è hà sviluppatu un novu tipu di materiale chjamatu Mykita Mylon, chì hà vintu u prestigiosu premiu di designu di materiale IF in 2011. Mykita Mylon-fatta di polveru di poliamida fina fusa in un ughjettu solidu cù a tecnulugia di stampa 3D-hè durable è permette à Mykita di cuntrullà u prucessu di disignu, Kruger hà dettu.
In più di a stampa 3D, Mykita hà ancu stabilitu una cullaburazione rara cù u fabricatore di càmera Leica per creà lenti unichi è unichi per i vetri Mykita.Krueger hà dettu chì sta cullaburazione esclusiva hè stata sviluppata da più di trè anni, chì permette à Mykita di "ottene direttamente da Leica una lente di u sole di qualità ottica cù i stessi rivestimenti funzionali cum'è lenti di càmera prufessiunale è ottiche sportive".
L'innuvazione hè una bona nutizia per tutti in l'industria di l'occhiali."Ciò chì avemu cuminciatu à vede avà hè una industria induve più innuvazione hè accaduta, ancu in formati è formati omnicanale è a manera chì furnisce servizii à i cunsumatori.Hè più trasparente è più digitale ", disse Balchandani."Avemu vistu più innovazione in questa zona".
A pandemia hà obligatu i marchi di occhiali à truvà novi modi per ghjunghje à i cunsumatori.Cubitts hè cù a tecnulugia di scanning facial Heru per cambià a manera chì i cunsumatori cumprà i vetri, è permette à l'utilizatori di utilizà a tecnulugia 3D per pruvà l'occhiali in casa."L'app Cubitts usa scanning (una frazione di millimetru) per trasfurmà ogni faccia in un inseme unicu di misure.Dopu, usemu queste misure per aiutà à sceglie un quadru adattatu, o creà un quadru da zero per ottene una precisione è una dimensione precisa ", disse Tom Broughton, fundatore di Cubitts.
Per mezu di una ricerca è analisi approfondite, Bohten crea prudutti d'occhiali sustinibili adattati per e persone di discendenza africana.
Eyewa, u più grande rivenditore di occhiali in linea di l'Emirati Arabi Uniti, hà recentemente cullucatu US $ 21 milioni in finanziamentu di a Serie B è hà ancu pensatu à aumentà i so prudutti digitali.Anas Boumediene, cofundatore è co-CEO di Eyewa, hà dettu: "Avemu esplorendu l'integrazione di e novi tecnulugia di hardware in serie future, cum'è i quadri di rilevazione audio"."Sfrutta a nostra tecnulugia è omnicanali attraversu i nostri punti di vendita di punta.Esperienza, faremu un grande prugressu per portà più mercati in linea ".
L'innovazione si estende ancu à a sustenibilità.Ùn si tratta micca solu di esse degnu.Co-fundatore Nana K. Osei hà dettu: "U mutivu perchè parechji di i nostri clienti piace à utilizà diversi materiali sustinibili, sia acetate vegetale o materiali di legnu differenti, hè perchè u cunfortu è l'adattazione sò assai megliu cà i frames di metalli.", cofundatore di Bohten, una marca di occhiali d'ispirazione africana.Passu prossimu: Allargà u ciclu di vita di i vetri.In ogni casu, i marchi indipendenti guidanu u novu futuru di i vetri.
Inserite u vostru email è mantene l'aghjurnamentu cù newsletters, inviti à l'avvenimenti è promozioni via email di Vogue Business.Pudete unsubscribe in ogni mumentu.Per piacè riferite à a nostra pulitica di privacy per più infurmazione.


Tempu di Postu: Nov-10-2021