A cunniscenza di lenti più cumpleta in a storia

Cunniscenza di a lente

Prima, l'ottica di lenti

Lenti currettive: u scopu principale di l'applicazione di l'occhiali hè di correggere l'errore di rifrazione di l'ochju umanu è di aumentà a visione.I vetri cù una tale funzione sò chjamati "occhiali currettivi".
I vetri currettivi sò generalmente una sola lente, fatta di vetru o plastica trasparente.U più simplice hè un compostu di duie sfere chì cuntenenu un stroma refrattivu trasparente è uniforme chì hè più densu di l'aria, chjamatu cullettivu lente.Un fasciu di luce spargugliatu chì emana da un puntu nantu à un ughjettu spaziale hè curvatu da una lente per furmà un puntu unicu di l'imaghjini è parechji punti di l'imaghjini sò cumminati per furmà una maghjina.

Lenti:
Sicondu e proprietà di lenti, pò esse divisu in lenti pusitivi o lenti negativi.

1. Plus Lens

Cunnisciuta ancu com'è lente cunvexa, cunvergenza di luce, cù "+".

(2) Minus Lens

Cunnisciuta ancu com'è lente cuncave, a luce hà un effettu dispersivu, indicatu da "-".

Ci hè dui teorii diffirenti per quessa chì i vetri currettivi ponu correggere l'errore refrattivu di l'ochju umanu:

1. Dopu chì l'ochju di l'aberrazione refrattiva hè cumminata cù a lente currettiva, una cumminazione refrattiva generale hè furmatu.Questa combinazione refrattiva cumminata hà una nova dioptria, chì pò fà l'imaghjini di l'ughjettu distanti nantu à a capa di fotoreceptor di a retina di l'ochju.

2. In l'occhi di luntana, i fasci deve esse assemblati prima ch'elli cunvergenu attraversu l'ochji umani;In l'ochji miopi, i fasci deve divergeru prima di cunverge cù l'ochju umanu.A dioptria propria di i vetri ortesi hè aduprata per cambià a divergenza di u fasciu chì ghjunghje à l'ochju.

Terminu cumuni per a lente sferica
Curvatura : Curvatura di una sfera.

ø Radiu di curvatura : u raghju di curvatura di un arcu sfericu.U più cortu u raghju di curvatura, più grande hè a curvatura di l'arcu sfericu.

ø Centru otticu: Quandu i raghji di luce sò diretti à questu puntu, ùn ci sò micca torsioni è girate.

I fasci di luce parallele cunvergenu à un puntu dopu avè passatu per a lente, o a linea di estensione inversa cunverge à un puntu, chì hè chjamatu Focus.

A rifrazione di i vetri
In u 1899, Gullstrand hà prupostu di piglià a reciproca di a distanza focale cum'è l'unità di forza di rifrazione di a lente, chjamata "Dioptre" o "D" (cunnisciutu ancu com'è gradu focale).

D=1/f

Induve, f hè a lunghezza focale di a lente in metri;D sta per diottria.

Per esempiu: a lunghezza focale hè 2 metri, D=1/2=0.50D

A lunghezza focale hè 0.25 m, D=1/0.25=4.00D

diottria sferica
Formula: F = N '- (N)/R

R hè u raghju di curvatura di una sfera in metri.N 'è N sò l'indici rifrattivi di i media rifrattivi in ​​i dui lati di a sfera.Per u vetru corona, quandu R = 0,25 m,

F = (1,523-1,00) / 0,25 = 2,092D

Una lente d'ochju hè una lente composta da duie sfere, chì e so dioptrii sò uguali à a somma algebrica di e dioptrie sferiche di i lenti frontali è posteriori.

D=F1+F2= (n1-n) /R1+ (N-n1) /R2= (N1-1) (1/R1-1/R2)

Dunque, a rifrazione di a lente hè in relazione cù l'indice di refractive di u materiale di a lente è u raghju di curvatura di a superficia frontale è posteriore di a lente.U raghju di curvatura di a superficia frontale è posteriore di a lente hè u stessu, è l'indice di rifrazione hè più altu, u valore assolutu di a diottria di lente hè più altu.À u cuntrariu, a lente cù a listessa dioptria hà un indice di rifrazione più grande è una diferenza di radiu più chjucu trà u fronte è u spinu.

Dui, u tipu di lenti

Divisione (luminosità) per proprietà refractive

Specchiu pianu : specchiu pianu, senza specchiu ;

Specchio sfericu : luminosità sferica ;

Specchio cilindrico: astigmatismu;

3. Per cambià a direzzione di a luce (per corriggerà certe malatie oculari).

Sicondu a natura di u focu

Lenti senza focus: flat, prisma;

Lente unicu focus: miopia, lente di ipermetropia;

Lente multifocale: lente focale doppia o lente progressiva

Sicondu e proprietà funziunali

Correzione visuale

Rifrazione male

disregulazione

specchiu ambliopia

prutezzione

Prutezzione contr'à a luce dannosa;

Contrôler la lumière visible (lunettes de soleil)

Prutezzione contr'à sustanzi nocivi (occhiali protettivi)

Sicondu i punti materiali

U materiale naturali

Materiale di vetru

Materiale plasticu

Terzu, u sviluppu di materiali di lente

U materiale naturali

Lenti di cristallu: L'ingredientu principale hè a silice.Divisu in dui tipi incolori è tawny.

Vantaghji: duru, micca faciule di portà;Ùn hè micca faciule di bagnà (a nebbia ùn hè micca faciule di mantene nantu à a so superficia);U coefficient di espansione termale hè chjucu.

Disadvantages: uv hà una trasparenza unica, faciule per causà fatigue visuale;A densità ùn hè micca uniforme, faciule da cuntene impurità, risultatu in birrefringence;Hè caru.

vetru

1. Storia :

U vetru Corona hè generalmente usatu, è u cumpunente principale hè a silice.A trasmittanza di a luce visibile hè 80% -91.6% è l'indice di rifrazione hè 1.512-1.53.Tuttavia, in casu di alta anormalità di rifrazione, u vetru di piombo cù un altu indice di rifrazione di 1,6-1,9 hè utilizatu.

2, caratteristiche otticu:

(1) Indice di rifrazione: n = 1.523, 1.702, etc

(2) dispersione: perchè ci sò diverse rifrazioni per diverse lunghezze d'onda di luce

(3) Riflessione di luce: u più altu hè l'indice di rifrazione, più grande hè a riflessione

(4) absorption: quandu a luce passa per u vetru, a so intensità diminuisce cù l'aumentu di u grossu.

(5) Birefringence: l'isotropia hè generalmente necessaria

(6) Gradu di frangia: per via di a cumpusizioni chimica irregolare in u vetru, l'indice di rifrazione à a frangia hè diversu da u corpu principale di u vetru, affettendu a qualità di l'imaghjini.

3. Tipi di lenti di vetru:

(1) Pasticchi toric

Hè cunnisciutu ancu com'è piastra bianca, piastra bianca, piastra bianca otticu

Ingredienti basi: silicatu di titaniu di sodiu

Features: trasparente incolore, alta definizione;Pò assorbe i raghji ultraviolet sottu 330A, è aghjunghje CeO2 è TiO2 à a tavuletta bianca per prevene i raghji ultraviolet sottu 346A, chì hè chjamatu tableta bianca UV.A trasmittanza di a luce visibile hè 91-92%, è l'indice di rifrazione hè 1.523.

(2) Tablet Croxus

Guglielmu d'Inghilterra in u 1914. Invintatu da Croxus.

Caratteristiche: trasmittanza di luce 87%

Effettu di dui culori: blu chjaru sottu u sole, cusì cunnisciutu ancu blu.Ma in u lampu incandescent hè luce rossu (cuntene elementu neodymium metallu) pò assorbire 340A sottu ultraviolet, parte di infrared è 580A giallu lume visibili;Avà hè raramente utilizatu

(3) Pasticchi di Croseto

CeO2 è MnO2 sò aghjuntu à i materiali di lenti di basa bianca per migliurà a capacità di assorbimentu ultraviolet.Stu tipu di lenti hè ancu chjamatu fogliu rossu perchè mostra luce rossa sottu u sole è lampa incandescente.

Features: pò assorbe i raghji ultraviolet sottu 350A;A trasmittanza hè sopra à 88%;

(4) film ultra-sottile

Aghjunghjendu TiO2 è PbO à a materia prima aumenta l'indice di rifrazione.L'indice di rifrazione hè 1,70,

Features: circa 1/3 più diluente cà a tavuletta bianca o rossa cumuna cù a listessa dioptria, adattata per una miopia alta, bella apparenza;coefficient Abbe hè bassu, aberration culore hè grande, facile à causari riduzzione visione perifèricu, linea curvatura, culore;Alta riflettività di a superficia.

(5) lente di vetru 1.60

Features: L'indice di rifrazione hè 1.60, più sottile di lenti di vetru ordinariu (1.523), è più sottile di lenti ultra-sottile (1.70) hà una proporzione più chjuca, cusì hè più ligera, assai adattata per i portatori di gradu mediu, certi fabricatori chjamanu ultra-light. è lenti ultra-sottile.

Lenti di plastica

Prima lente termoplastica fatta in u 1940 (acrilica)

In u 1942, Pittsburgh plate Glass Company, USA, hà inventatu u materiale CR-39, (C sta per Columbia Space Agency, R significa Resin Resin) mentre preparava materiali per a navetta spaziale NASA.

In u 1954, Essilor hà fattu lenti solari cr-39

In u 1956, a cumpagnia Essilor in Francia hà pruduciutu cù successu a lente ottica cù CR-39.

Da tandu, i lenti di resina sò stati largamente usati in u mondu.In u 1994, u voluminu di vendita glubale hà righjuntu u 30% di u numeru tutale di lenti.

Lenti di materiale plasticu:

1, polimetilmetacrilato (foglia acrilica, ACRYLICLENS)]

Features: indice refractive 1.499;Gravità specifica 1,19;Prima usatu per lenti di cuntattu duru;A durezza ùn hè micca bona, a superficia hè faciule da scratch;Avà hè adupratu per i vetri readymade, cum'è l'occhiali di lettura readymade.

Pro: più liggeru cà lenti di vetru.

Svantaghji: durezza di a superficia cum'è lente di vetru;E proprietà ottiche sò inferjuri à lenti di vetru.

2, foglia di resina (u più rappresentativu hè CR-39)

Features: nome chimicu hè propilene diethylene glycol carbonate, hè materiale dura è trasparente;L'indice di rifrazione hè 1.499;Trasmittanza 92%;Stabilità termica: senza deformazione sottu 150 ℃;Bona resistenza à l'acqua è a corrosione (eccettu l'acidu forte), insolubile in solventi organici generale.

Vantaghji: gravità specifica di 1,32, a mità di vetru, luce;Resistenza à l'impattu, unbreakable, forte sensu di sicurità (in linea cù i normi FDA);Cunfortu à portà;Trattamentu cunvene, usu largu (cumpresu l'usu di mezzu frame, frameless frame);Serie di prudutti ricchi (single light, double light, multi-focus, cataract, cambiamentu di culore, etc.);A so capacità di assorbimentu uv hè facilmente più altu ch'è quella di lenti di vetru;Pò esse tintu in parechji culori;

A conductività termale hè bassa, è a "nebbia d'acqua" causata da u vapore d'acqua hè megliu cà lenti di vetru.

Svantaghji: poca resistenza à l'usura di a lente, faciule da scratch;Cù un indice di rifrazione bassu, a lente hè 1,2-1,3 volte più grossa cà a lente di vetru.

Sviluppu:

(1) Per superà a resistenza à l'usura di u materiale, in a mità di l'anni 1980, a tecnulugia di lenti di l'indurimentu di a superficia di lenti hà successu;Lenti di resina generale, durezza di a superficia di a superficia di 2-3h, dopu à u trattamentu di indurimentu, a durezza finu à 4-5h, attualmente, assai cumpagnie anu lanciatu durezza fin'à 6-7h lenti di resina super dura.(2) Per riduce u spessore di a lente, i fogli di resina cù indici di rifrazione differenti sò stati sviluppati cun successu.

(3) Trattamentu di nebbia impermeabile: rivestimentu di una strata di film duru, rispunsevuli di molécule di umidità appiccicosa, rispunsevuli di molécule di assorbimentu di umidità, molécule di durezza di a superficia.Quandu l'umidità di l'ambiente hè più bassu di quella di a lente, a membrana emette umidità.Quandu l'umidità di l'ambiente hè più altu ch'è quella di a lente, a membrana assorbe l'acqua.Quandu l'umidità ambientale hè assai più altu ch'è l'umidità di a lente, e molécule di umidità pegatinu turnanu assai acqua in una film d'acqua.

3. Polycarbonate (tablet PC) hè ancu chjamatu lenti spaziu in u mercatu.

Features: indice refractive 1.586;pesu ligeru;Soprattuttu adattatu per frameless frameless.

Vantaghji: Forte resistenza à l'impattu;Più resistente à l'impattu cà lenti di resina.

Lenti speciali

Film fotocromaticu
Features: particeddi di alogenuri d'argentu sò aghjuntu à a materia prima di a lente.Sutta l'azzione di i raghji ultraviolet in u sole, l'alogenu d'argentu hè scompostu in ioni alogeni è ioni d'argentu, cambiando cusì u culore.Sicondu l'intensità di u lume ultraviolet in u sole, u gradu di decolorazione hè ancu diversu;Quandu l'uv sparisce, a lente cambia torna à u so culore originale.

Vantaghji: Corrige l'errore di rifrazione per i pazienti è si raddoppia cum'è occhiali di sole à l'esterno.

Pudete aghjustà a luce in l'ochju in ogni mumentu per mantene a visione propria;Indipendentemente da u so statu di decolorazione, sempre assorbe bè a luce ultravioletta;

Disadvantages: lente grossa, generalmente 1.523 glass;Quandu u gradu hè altu, u culore ùn hè micca uniforme (più ligeru in u mezu).Dopu un longu tempu di lente, l'effettu di decolorazione è a velocità di decolorazione rallenta;U culore di una sola foglia hè inconsistente

Cause di decolorazione

1, tippu di fonte di luce: irradiazione di luce ultravioletta di corta lunghezza d'onda, cambiamentu di culore veloce, grande cuncentrazione;Irradiazione di luce ultravioletta di lunghezza d'onda longa, cambiamentu di culore lento, poca cuncentrazione.

2. Intensità di a luce: A più longa hè a luce, più veloce u culore cambia è più altu a cuncentrazione (plateau è neve)

3, temperatura: u più altu a temperatura, u più veloce u cambiamentu di culore, u più grande a cuncentrazione.

4, spessore di lenti: più grossa a lente, più profonda a cuncentrazione di decolorazione (senza impattu nantu à a velocità)

Cunsiglii per a vendita di tablette fotocromatiche

1. Quandu cambia una sola foglia, u culore hè spessu inconsistente.Hè ricumandemu chì i clienti cambianu dui pezzi à u stessu tempu.

2, per via di sbiadimentu lento, spessu in è fora di i clienti interni, ùn hè micca cunsigliatu (studenti)

3. Duvuta a differente spessore di lenti è cuncentrazione di decolorazione, hè ricumandatu micca à currisponde à se a diffarenza di dioptria trà i dui ochji di u cliente hè più di 2.00d.

4, alta miopia sintimu neru, un altru margine è differenza di culore centru, micca bella.

5, l'effettu di u culore di u centru di l'occhiali di lettura hè bassu, micca cù lenti chì cambianu u culore.

6, a diffarenza trà lenti domestici è impurtati: lenti domestici cà lenti impurtati, culore lento, sbiadimentu lento, culore profundo, culore suave impurtatu.

Lenti anti-radiazione:
In u materiale di lenti per aghjunghje sustanzi spiciali o film anti-riflettenti speciali, bluccà a luce di radiazione per allevà a fatigue di l'ochji.
Lenti asferiche:
Un pianu di rotazione (cum'è una parabola) chì hà a stessa sezione non-circulare in tutti i meridiani.A vista di u bordu ùn hà micca distorsione è hè 1/3 più fina di lenti normali (prisma hè più sottile).
Lente polarizante:
Una lente cù luce chì vibra solu in una direzzione hè chjamata lente polarizante.

U scopu di l'usu di lenti polarizanti: per bluccà u splendore di a luce riflessa nantu à una superficia plana.

Precauzioni per l'usu:

(1) A durabilità ùn hè micca bona, u cuntattu longu cù l'acqua, a film di a superficia hè faciule da cascà.

(2) quandu installà u quadru specchiu, s'ellu ci hè stress internu, affettarà u so effettu polarization.

Doppiu pezzu di luce
Features: ci sò dui punti focali nantu à una lente, è una piccula lente superposta nantu à una lente ordinaria;Adupratu per i malati cù presbiopia per vede luntanu è vicinu alternativamente;U superiore hè a luminosità quandu si vede luntanu (à volte piatta), è a lumera più bassa hè a luminosità quandu si leghje;U valore di distanza hè chjamatu luce superiore, u valore vicinu hè chjamatu luce più bassa, è a diffarenza trà u lume superiore è più bassu hè ADD (luce aghjuntu).

Vantaghji: i malati di presbiopia ùn anu micca bisognu di rimpiazzà i vetri quandu vedenu vicinu è luntanu.

Svantaghji: vede luntanu è vede vicinu cunversione quandu u fenomenu di salta (effettu prisma);Hè ovviamente sfarente di lenti ordinali in l'apparenza.U campu di visione hè più chjucu.

Sicondu a forma di a parte di luce sottu a lente bifocale, pò esse divisu in:

Un splendore di luce

Caratteristiche: campu visuale massimu sottu a luce, fenomenu di saltu di piccula immagine, piccula aberrazione di culore, grossu grossu di u bordu, bellu impattu, pesu grande

Doppia luce piatta

Doppia luce di cupola (luce doppia invisibile)

Caratteristiche: a linea di cunfini ùn hè micca evidenti;U grossu di u bordu ùn aumenta cù l'aumentu di u gradu di usu vicinu;Ma u fenomenu di u saltu di l'imaghjini hè evidenti

Lenti multifocus progressive
Features: Punti focali multipli nantu à a stessa lente;U gradu di a banda progressiva in u mità di a lente cambia puntu per puntu da cima à fondu.

Vantaghji: a stessa lente pò vede luntanu, mediu è vicinu;A lente ùn hà micca cunfini evidenti, cusì ùn hè micca faciule per esse nutatu.Da a direzzione verticale di a parti cintrali di l'ochji ùn si senti micca fenomenu di saltu.

Disvantages: prezzu altu;A prova hè difficiule;Ci sò spazii cechi da i dui lati di a lente;Lenti più spessi, generalmente materiale di resina 1.50 (novu 1.60)

Comparazione di e caratteristiche trà lenti bifocali è lenti asintotiche multifocus

Doppia luce:

(1) Ci sò diffirenzii evidenti trà e diverse regioni.L'apparenza ùn hè micca bella, dà à a ghjente l'impressione chì u portatore hè vechju

(2) a distanza media fuzzy, cum'è: ghjucà mahjong, etc.

(3) A causa di l'esistenza di dui punti focali, risultatu in ostaculi visuali: l'imaghjini staggered o salti, cusì chì l'utilizatore hà una sensazione di marchjà nantu à u viotu, senza cunfidenza per marchjà nantu à e scale o trà e strade.

(4) L'usu è e prospettive di sviluppu di i materiali sò limitati.

Passi:

(1) Da luntanu à vicinu à a linea di vista ininterrotta, a distanza media diventa chjaru.

(2) Bella apparenza, senza intervallu visibile.

(3) Salta senza imaghjini, caminate cun fiducia nantu à e scale è trà e strade.

(4) U disignu è i materiali sò in evoluzione.

(5) più sottile chì a stessa lente unica.

(6) Alleviate a fatigue di l'ochji è migliurà a salute visuale.

Lenti multi-focus sò adattati per l'uggetti

(1) Presbyopia, soprattuttu presbyopia precoce.

(2) Quelli chì sò insatisfatti di portà dui parigli di vetru (videndu luntanu è videndu vicinu).

(3) Quelli chì sò insatisfatti di portà bifocali tradiziunali.

(4) Pazienti di miopia adulescente.

Prufessionalmente:

Adatta per: frequenti shifters, prufessori (lezioni), supervisori (reunione), pruprietarii di magazzini, ghjucatori di carte.

Sfavorevoli: un dentista, u persunale di mantenimentu elettricu o miccanicu (spessu deve chjude u strabismo o guardà in sopra), u tempu di travagliu vicinu hè troppu longu, se avete bisognu di una testa in movimentu veloce regulare, s'ellu ci vole à vede vicinu quandu cerca, cum'è fighjate à u tavula o scaffale nantu à u muru (i travagliadori pilotu è idroelettrica, grandi operatori di strumenti), sia o micca di guardà à a visione distanti (travagliatori di custruzzione, etc.)

Fisiologicamente:

Adatta per: pusizioni di l'ochji è cunvergenza persona normale, dui bicchieri differenza di gradu di persona chjuca, famiglia di occhiali di miopia

Sfavorevoli: strabismus o strabismus hidden, palpebra hypertrophic obstructs a linea di vista, altu astigmatismu, alta luminosità superiore è ADD altu gradu di persone.

Per età:

Adatta per i pazienti in presbiopia precoce di circa 40 anni (facile da adattà per via di un bassu gradu di ADD)

Sfavorevoli: Attualmente, l'ADD di u primu partitu in Cina hè relativamente altu.Se l'ADD supera 2.5d, se u statu fisiulogicu hè bonu o micca deve esse cunsideratu.

Da a storia di portà specchi:

Adatta per: i portatori precedenti di bifocali, presbiopia miopica (le lenti miopi progressivi multifocus sò i più faciuli da adattà)

Inadattabile: l'uriginale ùn porta micca lenti di astigmatismu, avà u gradu di astigmatismu hè più altu o hà a storia di portà lenti ma l'astigmatismu hè troppu altu (in generale più di 2.00d);anisometropia;

Cumu spiegà l'istruzzioni d'usu à l'invitati

(1) Introduce a distribuzione di gradu di lente è a distribuzione di aberrazione

(2) Quandu u cliente mette nantu à l'ochji, guidà u cliente per truvà a megliu zona visuale movendu a pusizione di a testa (move l'ochji in sopra è in giù, move a testa à manca è à diritta)

(3) giniralmenti 3-14 ghjorni di piriudu adattazione, tantu ca lu cervu furmari un riflessu cundizionatu, gradualmenti adatta (aghjunghje gradu, piriudu adattazione hè longu).

Sintomi di prublemi cù lenti progressivi

L'area di lettura hè troppu chjuca

Visione annebbiata da vicino

Vertigine, sensazione ondulante, sensazione di vagabondaggio, sensazione di tremore

Visione lontana annebbiata e oggetti annebbiati

Girate o inclinate a testa per vede quandu leghje

Possibili causi di prublemi cù lenti progressivi

Distanza sbagliata trà una pupilla d'ochju

L'altezza di a lente hè incorrecta

diottria sbagliata

Scelta di u quadru sbagliatu è purtatu

Un cambiamentu in l'arcu di basa (di solitu appiattimentu)

Instruisce u cliente à aduprà lente progressiva

(1) Usu di l'area remota

"Per piacè fighjate luntanu è fucalizza nantu à a visione chjara" mostra cambiamenti in a visione distante sfocata è chiara mentre u mento si move in su è in giù.

(2) Usu di l'area di usu vicinu

"Per piacè fighjate à u ghjurnale è fighjate induve pudete vede chjaramente".Dimostra i cambiamenti in a visione quandu si move a testa da un latu à l'altru o movendu un ghjurnale.

(3) Usu di l'area mid-range

"Per piacè fighjate à u ghjurnale è fighjate induve pudete vede chjaramente".Sposta u ghjurnale fora per aumentà a distanza di lettura.Dimustrà cumu a visione annebbiata pò esse restaurata aghjustendu a pusizione di a testa o movendu u ghjurnale.Dimostra i cambiamenti in a visione quandu si move a testa o u ghjurnale da u latu à u latu.

Cinque, qualchi paràmetri impurtanti di a lente

L'indice di rifrazione
L'indice di rifrazione di una lente hè determinatu da u materiale utilizatu.L'altri paràmetri sò listessi, una lente cù un altu indice di rifrazione hè più fina.

diottria di lente (focus di vertice)
In unità di D, 1D hè uguali à ciò chì hè comunmente chjamatu 100 gradi.

Spessore di u centru di lenti (T)
Per u listessu materiale è luminosità, u grossu centru determina direttamente u grossu di u bordu di a lente.In teoria, u più chjucu u grossu di u centru, u più diluente l'aspettu di a lente, ma un grossu centru troppu chjucu pruvucarà.

1. I lenti sò fragili, inseguri à portà è difficili di processà è di trasportu.

2. A luminosità di u centru hè faciule di cambià.Dunque, u standard naziunale hà una regulazione currispondente à u spessore di u centru di lenti, a lente vera qualificata pò esse più grossa invece.Spessore di u centru di sicurezza di a lente di vetru > 0,7 mm Spessore di u centru di sicurezza di a lente di resina > 1,1 mm

U diametru di lenti
Si riferisce à u diametru di una lente tonda ruvida.

Più grande hè u diametru di a lente, più faciule hè per u fabricatore di ottene a distanza pupilla di u cliente ghjustu.

U più grande u diametru, u più grossu u centru

U più grande hè u diametru di a lente, u più altu hè u costu currispundente

Sei, tecnulugia anti-film

(1) interferenza di luce;Cusì chì u revestimentu riflette a luce è a lente riflessa a cresta di a luce è a cunghjettu coincidenu.

(2) Cundizioni per fà a quantità di riflessione di a lente zero (film monolayer) :

A. L'indice refractive di u materiale di revestimentu hè u listessu cum'è a radica quadrata di l'indice refractive di u materiale di lenti.Quandu n=1,523, n1=1,234.

B. U spessore di u revestimentu hè 1/4 di a lunghezza d'onda di a luce incidente, a lunghezza d'onda gialla hè 550nm, è u spessore di u revestimentu hè 138 nm.

(3) Materiali di rivestimentu è metudi

Materiale: MgF2, Sb2O3, SiO2

Metudu: Vacuum sottu à alta temperatura di vapore

(4) Caratteristiche di lenti rivestiti

Vantaghji: migliurà a trasmittanza, aumentanu a chiarità;Bella, senza riflessione evidenti;Reduce i vortici di lenti (i vortici sò causati da a luce riflessa da a periferia di a lente chì si riflette in u fronte è u spinu di a lente parechje volte);Eliminate l'illusione (a superficia interna di a lente accetta a riflessione di a luce incidente daretu à l'ochju, chì hè faciule per pruduce fatigue visuale);Aumentu di a resistenza à a luce dannosa (megliu dimustratu da cuntrastu cù lenti senza membrana).

Disadvantages: macchie d'oliu, impronte digitali riflette chjaramente;U culore di a film hè evidenti da u latu Angle

Sette, selezzione di lenti

A dumanda di i clienti per lenti: bella, còmuda è sicura

Bella è magre: indice di rifrazione, forza meccanica

Durabilità: resistenza à l'usura, senza deformazione

Non-reflective: aghjunghje film

Micca brutta: film impermeable

Luce cunfortu:

Bone proprietà ottiche: trasmittanza di luce, indice di dispersione, tintura

Resistenza sicura à l'UV è resistenza à l'impattu

Cumu aiutà i clienti à sceglie lenti:

1. Selezziunà materiali secondu à esigenze

Resistenza à l'impattu: risponde à a prova di SICUREZZA di u standard FDA, a lente ùn hè micca facilmente rotta.

Lente bianca: eccellente prucessu di polimerizazione, bassu indice giallu, micca faciule d'invechje, bella apparenza.

Luce: a gravità specifica hè bassa, u portatore si sente ligeru è còmode, è ùn ci hè pressione nantu à u nasu.

Resistenza à l'usura: l'usu di a nova tecnulugia dura di l'ossidu di siliciu, a so resistenza à l'usura vicinu à u vetru.

2. Selezziunà indice refractive secondu a luminosità di u cliente

3, secondu à i bisogni di u cliente di sceglie u trattamentu di a superficia apprupriatu

4. Selezziunà e marche secondu u prezzu psicologicu di i clienti

5. Altri esigenze

L'inventariu di ogni tipu di lenti deve esse capitu basatu annantu à a situazione attuale di a tenda, cumprese:

1. Inventariu di i prudutti esistenti

2, pò esse persunalizatu à a gamma di pezzi di fabbrica, ciclu

3. Lenti chì ùn ponu micca fà

Disadvantages: u prucessu hè difficiule;Superficie faciule da graffià, scarsa stabilità termica, cambiamentu di 100 gradi Celsius


Tempu di post: 01-09-2021