Induve sò i novi tendenzi in i vetri ?

Inserite u vostru email per stà infurmatu cù newsletters, inviti à l'avvenimenti è prumuzioni via email di Vogue Business. Pudete annullà l'abbonamentu in ogni mumentu. Per piacè vede a nostra Politica di privacy per più infurmazione.
L'industria di l'occhiali ùn hà micca seguitu u ritmu cù u restu di l'industria di a moda, ma u cambiamentu hè accadutu cum'è una onda di marche indipendenti impacta u mercatu cù idee innovatori, tecnulugia novi è un impegnu à l'inclusività.
L'attività di M&A hà ancu ripigliatu, un signu di tempi più turbulenti. Kering Eyewear hà annunziatu ieri chì pensa à acquistà Lindberg, una marca danese di occhiali di lussu cunnisciuta per a so ottica di titaniu d'alta tecnulugia è e funzioni su misura, signalendu a so intenzione di cultivà in u campu. Dopu ritardi è dispute legali, u fabricatore di lunetteria franco-italiana EssilorLuxottica hà finalmente finitu l'acquisizione di 7,3 miliardi d'euros di u retailer olandese di lunette Grandvision u 1 di lugliu. .
L'industria di l'occhiali hè stata longu duminata da una manciata di nomi, cum'è EssilorLuxottica è Safilo in Italia. I case di moda cum'è Bulgari, Prada, Chanel è Versace si basanu tutti nantu à questi grandi attori per pruduce e so cullezzione di lunette spessu licenziate. Lanciata in 2014, Kering Eyewear cuncepisce, sviluppa, cummercializa è distribuisce in-house lunettes per a marca Kering è ancu Cartier è Alaïa di Richemont è a marca di abbigliamento sportivo Puma. A fabricazione hè sempre largamente esternalizzata à i fornitori lucali: u hub hà stabilitu un affari di 600 milioni di euro. i novi specialisti di l'occhiali chì cuncepiscenu, fabricanu è distribuiscenu creanu un novu dinamisimu in u mercatu. È, malgradu a dominanza di EssilorLuxottica, alcune case di moda cercanu d'amparà da u successu di marchi indipendenti di occhiali. LVMH hà compru una participazione di 7 per centu in i magazzini di mattoni è mortar tematichi chì pareanu galerie d'arte, cullaburazioni di altu prufilu è disinni cool.2017 per $ 60 milioni. Altri si inclinanu versu l'innuvazione è l'inclusività.
L'industria di l'occhiali hà rimbalzatu forte in u 2021, cù l'industria prevista per cresce da 7% à $ 129 miliardi, secondu Euromonitor International. A ricuperazione serà guidata da l'allentamentu di e restrizioni à a vendita di brick-and-mortar imposte da a pandemia, ancu. cum'è a dumanda accumulata, cum'è l'occhiali sò acquistati principarmenti in a tenda. L'analisti dicenu chì a riapertura di u retail hà da guidà una ricuperazione di duie cifre in certi mercati, cumprese Hong Kong è Giappone.
Storicamente, l'industria di a moda ùn hà mai avutu l'expertise per fabricà prudutti di lunetteria, cusì hà vultatu à cumpagnie cum'è EssilorLuxottica per a fabricazione è a distribuzione di i prudutti. natu", cum'è Federico Buffa, Direttore di R&D, Stile di Produttu è Licenze di Luxottica Group, hà dettu.
L'acquisizione di GrandVision da EssilorLuxottica hà daveru creatu un attore assai grande. "L'emergenza di un novu gigante di l'occhiali hè finalmente pronta", hà dettu l'analista di Bernstein Luca Solka in una nota."Ora chì i sforzi di integrazione post-fusione ponu principià in seriu, ci hè assai da fà, cumprese ... ... l'integrazione di i prucessi di logistica è di vendita è infrastruttura, l'integrazione di e facilità di taglio è di rivestimentu di lenti, l'aghjustamentu currettu è a raziunalisazione di u retail. rete è l'accelerazione di a digitalizazione ".
Ma ponu esse marchi più chjuchi chì influenzanu u futuru di l'occhiali di lussu. Disponibili in Nordstrom è in circa 400 ottiche, i marchi americani Coco è Breezy mettenu l'inclusività in prima linea di ogni cullizzioni. , afro-americani è portorricani gemelli idèntici. "Quandu avemu entratu prima in u mercatu, a ghjente hà sempre dettu: "Induve hè a vostra cullezzione di l'omi?Induve hè a vostra cullezzione di e donne ?Creemu occhiali per e persone chì sò sempre trascurati da [i fabbricanti tradiziunali] ".
Questu significa a creazione di vetri per diversi ponti di nasu, zigomi è forme di faccia. "Per noi, a manera di creà vetri hè veramente da fà una ricerca di u mercatu è fà u nostru megliu per creà [frames] chì sò universali per tutti ", disse e sorelle Dotson. Ricordanu l'impattu di esse l'unica marca di occhiali neri à participà à Vision Expo, a fiera di l'occhiali. "Hè assai impurtante per noi di dimustrà chì u lussu ùn s'assumiglia micca solu à l'Europa.U lussu pare tuttu, "dissi.
A marca coreana Gentle Monster hè stata lanciata in 2011 da u fundatore è CEO Hankook Kim per pruduce frames esclusivamente per i cunsumatori asiatichi, ma dopu avè ghjuntu à un publicu globale, a marca hà avà creatu una linea di occhiali inclusivi. "In principiu, ùn avemu micca veramente veramente. pensate à andà mundiale ", disse David Kim, u direttore di l'esperienza di u cliente di Gentle Monster. "À l'epica, i frames oversize eranu una tendenza in u mercatu asiaticu.Cume avemu crisciutu, avemu trovu chì ùn era micca solu a regione asiatica chì era interessata in questi frames ".
U disignu inclusivu, cum'è tutti i boni occhiali, hè à tempu eleganti è funziunali. "Avemu bisognu di pudè mischjà tendenza, moda è funzione", dice Kim. "U risultatu hè una scelta più larga è più flessibilità in a manera di cuncepimentu.Averemu un disignu di l'architettura di quadru, ma averemu una varietà di dimensioni per allughjà questu.U fondu hè di fà u più pussibule senza sacrificà u disignu.Possibile inclusive. "Kim dice chì una piccula cumpagnia cum'è Gentle Monster pò fà un bonu travagliu di pruvà à u mercatu, riceve un feedback direttu da i cunsumatori, è incorporendu quellu feedback in a prossima iterazione di u produttu. .Hè crisciutu in un innovatore chjave, cuncintrali nantu à u feedback di i clienti è l'innuvazione tecnologica.
Per Mykita, basatu in Berlinu, chì vende à i rivenditori in 80 paesi, a ricerca è u sviluppu hè in u core di a so attività. I cunsumatori è e caratteristiche faciale devenu esse chjaramente capitu. "Avemu custruitu a nostra cullizzioni basatu annantu à un'analisi approfondita di diversi tipi di faccia, è ancu di e diverse esigenze di prescrizione", disse Kruger. i nostri clienti finali à una scala globale per fà veramente a scelta ghjusta ... per truvà u cumpagnu persunale chì si adatta veramente ".
U prucessu di ricerca è sviluppu hè in u core di Mykita, specialista di l'occhiali, chì hà creatu più di 800 SKU. Tutti i so frames sò fatti artighjanali in Mykita Haus in Berlinu, Germania.
Ci hè parechje boni ragiuni per quessa chì sti picculi marchi ponu avè un impattu sproporzionatu nantu à u mercatu. "Com'è in ogni categuria, ci hè un novu chì in fine riesce perchè anu u pruduttu ghjustu, a cumunicazione ghjusta, a qualità ghjusta, u stilu ghjustu è si cunnetta cù u cunsumadore, "Lussu Francesca Di Pasquantonio, capu di i prudutti, a ricerca di equità in Deutsche Bank.
E case di moda di lussu volenu unisce. Gentle Monster travaglia cù marche cum'è Fendi è Alexander Wang. In più di a casa di moda, anu ancu cullaburatu cù Tilda Swinton, Blackpink, World of Warcraft è Jennie of Ambush.Mykita hà cullaburatu cù Margiela, Moncler. è Helmut Lang. "Non solu offremu prudutti finiti a manu, ma a nostra R & D, sapè fà di cuncepimentu è rete di distribuzione sò integrati in ogni prughjettu", disse Krueger.
L'expertise resta critica. "Serà assai sfida per una marca di lussu per avè veramente una pruposta prufessiunale per l'intera fitting, teste, etc.Induve u lussu pò ghjucà un rolu hè in l'estetica di u disignu è a cullaburazione cù questi esperti ".
A tecnulugia hè un altru strumentu chì guida u cambiamentu in l'industria di l'occhiali. In u 2019, Gentle Monster hà assuciatu cù u giant tecnologicu cinese Huawei per liberà i so primi occhiali intelligenti, chì permette à i cunsumatori di fà è riceve chjamate attraversu l'occhiali. "Era un investimentu, ma avemu fattu assai soldi fora di questu ", disse Kim.
Gentle Monster hè cunnisciutu per e so cullezzione di occhiali innovativi, grandi display di vendita è cullaburazioni di altu prufilu.
Un enfasi in l'innuvazione hè diventatu una parte integrante di l'identità di Gentle Monster. I cunsumatori sò attirati da l'unicità di e marche, Kim hà dettu. A tecnulugia hè incorporata in a tenda di Gentle Monster è in tuttu u missaghju di marketing.E persone chì ùn anu mancu pensatu à cumprà occhiali sò stati attirati in i magazzini da i nostri robots è display ", hà dettu Kim. U flagship store Gentle Monster trasforma l'esperienza di vendita di occhiali cù cullezzione limitata, robots è display innovativi.
Mykita hà sperimentatu cù a stampa 3D, sviluppendu un novu materiale chjamatu Mykita Mylon, chì hà vintu u prestigiosu IF Material Design Award in 2011. Mykita Mylon - fattu da polvera fina di poliamide fusa in un solidu attraversu a tecnulugia di stampa 3D - hè estremamente durable è permette à Mykita di cuntrullà u prucessu di disignu, disse Krueger.
In più di a stampa 3D, Mykita hà ancu furmatu una cullaburazione rara cù u fabricatore di càmera Leica per creà lenti unichi unichi per l'occhiali Mykita. U partenariatu exclusivu hè in sviluppu per più di trè anni è permette à Mykita di riceve " lenti di u sole di qualità ottica direttamente da Leica cù i stessi rivestimenti funziunali cum'è e so lenti di càmera prufessiunale è l'ottica sportiva ", disse Krueger.
L'innuvazione hè una bona nutizia per tutti in l'industria di l'occhiali. "Ciò chì avemu cuminciatu à vede avà hè una industria induve più innuvazione hè accaduta, sia in termini di formati è formati omnicanali è in u modu chì serve i cunsumatori.Hè più senza saldatura è più digitale ", hà dettu Balchandani "Videmu più innovazione in questa zona".
A pandemia hà furzatu i marchi di occhiali à truvà novi modi per ghjunghje à i consumatori. scans (frazioni di millimetru) per trasfurmà ogni faccia in un inseme unicu di misure.Allora usemu queste misure per aiutà à sceglie un quadru chì travaglia per voi, o creà unu da zero per ottene a vostra dimensione precisa è precisa ", disse Tom Broughton, fundatore di Cubitts.
Per mezu di una ricerca è analisi approfondite, Bohten crea prudutti d'occhiali sustinibili chì facenu cunfortu e persone decenti in Africa.
U più grande rivenditore di occhiali in linea di l'Emirati Arabi Uniti, Eyewa, chì recentemente hà riunitu $ 21 milioni in una serie B, hà ancu pensatu à aumentà e so offerte digitali. hà dettu Anass Boumediene, cofundatore è co-CEO di Eyewa."Sfruttandu a nostra tecnulugia è l'omnicanale attraversu a nostra sperienza di vendita di vendita di punta, faremu grandi passi in a porta più mercati in linea".
L'innuvazione si estende ancu à a sustenibilità. Ùn hè micca solu a pena. A cofundatore Nana K. Osei hà dettu: "Parechje di i nostri clienti preferanu aduprà diversi materiali sustinibili, sia acetate vegetale sia materiali di legnu differenti, perchè u cunfortu è l'adattazione sò assai megliu cà i frames di metallo "., Co-fundatore di a marca d'occhiali d'inspirazione africana Bohten.U passu prossimu: Allargà u ciclu di vita di l'occhiali. Indipendentemente, i marchi indipendenti sò guidanu u novu futuru di l'occhiali.
Inserite u vostru email per stà infurmatu cù newsletters, inviti à l'avvenimenti è prumuzioni via email di Vogue Business. Pudete annullà l'abbonamentu in ogni mumentu. Per piacè vede a nostra Politica di privacy per più infurmazione.


Tempu di post: 17-Jan-2022