Stand SILMO à a Fiera Internaziunale di l'Ottica di Parigi 2020

SILMO2020, Fiera Internaziunale di l'Ottica è l'Ottica, hè attualmente in riserva! SILMO France International Optical Fair hè un manifestazione annuale prufessiunale è di primura internaziunale. Hè stata principiata in u 1967 è hà una storia di più di 50 anni. Affettatu da l'epidemica, a Fiera Internaziunale di l'Ottica di questu annu diventerà una di e mostre ottiche più impurtanti d'Europa. U Cumitatu Organizatore Francese è l'Associazione Ottica Cina si coordinaranu per furnisce una gamma completa di garanzie di sicurezza per i fondi di participazione di a vostra cumpagnia.

1

<This exhibition information>

Tempu di mostra: 2 à 5 d'ottobre, 2020

Locale: Padiglione Francia-Parigi-PARIGI NORD VILLEPINTE

Organizatore: COMEXPOSIUM, Francia Gaomei Aibo Exhibition Group

Subvenzione di Esposizione 2020 di Hong Kong New Policy   

A Fiera Ottica di Hong Kong hè ospitata da u Cunsigliu di Sviluppu di u Cummerciu di Hong Kong. Hè una di e principali piattaforme di cummerciu optoelettronica d'Asia è una di e più grandi fiere ottiche in Asia. Hè stata tenuta per 27 sessioni finora, è ogni sessione hà ottenutu ripetutamente boni risultati, è cerca costantemente per l'eccellenza è presenta novi successi, chì anu cunsulidatu in più a so pusizione cum'è l'avvenimentu oculistica accattivante in Asia. <Subsidy New Deal! ! ! >

 

U guvernu di a Regione Amministrativa Speciale di Hong Kong hà annunziatu pocu tempu l'ultimu pianu di finanzamentu, è hà aumentatu u sussidiu basatu annantu à u pianu di finanziamentu annunziatu u 21 di ferraghju: ogni stand pò riceve u 50% di u sussidiu, cù un limitu di 10.000 dollari di Hong Kong. (U massimu hè 10 cabine o 100.000 dollari di Hong Kong).


    Di conseguenza, a scadenza di registrazione hè stata prorogata finu à u 3 di lugliu 2020. Se site interessatu à arregistrà e cumpagnie, fate una riservazione u più prestu pussibule.